Katarzyna Bielińska

Doradca w zakresie budowania wizerunku i Public Relations
Środa, w godz. 16:00-20:00

Zakres zagadnień:

  • Budowanie wizerunku organizacji pozarządowej z uwzględnieniem jej charakteru – tworzenie indywidualnej strategii PR organizacji.
  • Jak zainteresować media działaniami organizacji i skutecznie współpracować z dziennikarzami.
  • Jak pracują i myślą dziennikarze, jakich informacji potrzebują i na kiedy (cykle wydawnicze, deadline).
  • Baza dziennikarzy, profilowanie informacji.
  • Metody współpracy z mediami – co się sprawdza, a czego unikać.
  • Jak przygotować informację prasową, która zainteresuje media.
  • Jak zorganizować ciekawą konferencję prasową (śniadanie prasowe).
  • Patronaty medialne – jak się o nie starać, przygotowanie oferty patronackiej.
  • Wywiady: od pomysłu do realizacji – jak zainicjować, przygotować, rozmawiać, autoryzować.
  • Do czego mamy prawo – sprostowania prasowe i odpowiedzi
  • Jak reagować w przypadku niekorzystnych informacji o organizacji pojawiających się w mediach.
  • Jak zorganizować event, który przyciągnie uwagę mediów, sponsorów i beneficjentów.
  • Skuteczna komunikacja wewnątrz organizacji – za pomocą narzędzi internetowych (m.in. wykorzystanie grup dyskusyjnych i platform blogowych).
  • Kreatywne wykorzystanie słowa – jak za pomocą odpowiednich haseł i sloganów wyróżnić organizację.
  • Serwis WWW – internetowa wizytówka organizacji (przygotowanie i redakcja tekstów na stronę internetową).
  • Daj się znaleźć i znajdź – miejsca w Sieci, w których możemy promować naszą organizację oraz adresy, pod którymi znajdziemy informacje o trzecim sektorze.
  • Jak promować organizację na portalach społecznościowych.